Verkerk Wijnimport nu ook op Instagram

@VERKERKWIJNIMPORT

Onze passie ligt geheel bij het importeren & distribueren van gave Italiaanse wijn. Tussen importeren en distribueren zit een wereld van verschil. De route van producent naar restaurant en uiteindelijk naar de consument willen wij in de toekomst graag met jullie delen.

Content
Afgelopen jaar hebben wij, ondanks de beperkingen, een aantal te gekke proeverijen mogen organiseren in samenwerking met o.a. Janselijn Wijnen, Au Paradis & Wijnkameel.

Daarnaast hebben wij eind november een bezoek gebracht aan een van de gaafste wijnregio’s van Italië: Piemonte.

In Piemonte interviewden we de zoon van Barolo producent Guido Porro, ontmoette we Fransesco Brigatti voor het eerst en vroegen we Fratelli Alessandria naar zijn favoriete wijnen van buiten de regio.

Content waar we tot voor kort nog geen echte bestemming voor hadden, tot nu!

@VerkerkWijnimport kon natuurlijk niet uitblijven.

VOLG VERKERK WIJNIMPORT

Wil jij als eerste op de hoogte zijn van lanceringen, evenementen, producentenbezoeken en wijnreizen Zorg dan dat je ons via de onderstaande button volgt op Instagram.
Brief aan onze vrienden in de Horeca
Wijnen van Verkerk in het Financieel Dagblad