Wijnen van Verkerk in het Financieel Dagblad

Kwaliteitswijnen komen gelukkig altijd bovendrijven, zo weet ook Hilary Akers van het Financieel Dagblad. Hilary is één van de meest invloedrijke wijnschijvers van dit moment met vaste wijnrubrieken in het Financieel Dagblad en Perswijn.

Ze opereert veelal in de schaduw van de bekendere wijnschrijvers, waarbij je soms het gevoel hebt dat je geen pagina kunt omslaan of je komt ze weer tegen, een supermarktwijn de hemel in prijzend. Hilary schrijft haar artikelen vanuit haar zeer brede kennis als historicus en vinoloog en ervaring als kok, meestal met een helder thema als kader.

Zo hebben de afgelopen jaren “vulkanische wijnen”, “witte blends”, “wijnen bij chocolade” of “beste aglianico” de revue gepasseerd als thema. Hierbij deed ze een beroep op de beste wijnimporteurs om wijnen in te zenden die binnen het betreffende kader zouden vallen. Met de grootste zorgvuldigheid en integriteit heeft Hilary steeds weer een prachtige selectie gemaakt van wijnen die er voor haar persoonlijk uitsprongen. En telkens weer resulteerde dit in boeiende artikelen, leuk om te lezen en gemarmerd met nieuwsgierigheid en research.

Duwtje in de rug
Wij zijn trots en dankbaar dat we geregeld in de selectie van vijf beste wijnen uit de betreffende categorie zijn geëindigd. De goede publiciteit heeft ons de afgelopen tijd gemotiveerd en geïnspireerd.

Lees HIER wat Hillary Akkers in het financieel dagblad schreef over een aantal van onze wijnen.

Verkerk Wijnimport nu ook op Instagram
Proeverij Toscane Vs Frankrijk in samenwerking met Janselijn