Grazie Mille

Verkerk Wijnimport heeft in de afgelopen jaren in veel opzichten een groei doorgemaakt. Zo werken wij samen met nog meer unieke wijnboeren, hebben wij een hoop nieuwe horecavrienden mogen maken en bestaat het team inmiddels uit 5 man.

Ontwikkelingen waar wij onwijs trots op, maar vooral erg dankbaar voor zijn.

Met een nieuw logo en compleet veranderde huisstijl willen wij zorgen voor meer herkenbaarheid.

Onze website waarvan een hoop niet wisten dat die bestond, was misschien wel het meest aan vernieuwing toe. Deze hebben we nog gebruiksvriendelijker en overzichtelijker gemaakt. Zo hebben we een producentenpagina, waarop je het gezicht en verhaal van het wijnhuis leert kennen.

Daarnaast hebben jullie allemaal een plek op de nieuwe Verkerk website. Op onze restaurantpagina lees je over de ervaringen van collega sommeliers en wijnprofessionals waarmee wij samenwerken.

Wij gaan wekelijks nieuwe blogposts met de nieuwste aanwinsten, wisselingen van jaargangen, wijnreizen, nieuwe proeverijen en alle andere Verkerk gerelateerde nieuwsfeitjes die je niet mag missen.

Niet alleen online kom je onze nieuwe huisstijl tegen, in al onze communicatie zie je vanaf vandaag een Verkerk Wijnimport 2.0

Lambrusco van Pederzana

Naast de geheel nieuwe website en huisstijl hebben wij je maandag nog meer nieuws gepresenteerd. Aan de deur werd je meteen al verwelkomt met een primeur. Daar schonken we je namelijk een glas Lambrusco in van wijnhuis Tenuta Pederzana.

In onze zoektocht naar een lambrusco-parel uit Emilia-Ramagna, hebben wij in de afgelopen maanden een hoop Lambrusco’s van verschillende wijnhuizen geproefd.

De ‘Spiriti Folletti’- en ‘Gocce di Cristallo’ Lambrusco Grasparossa Castelvetro DOC van Tenuta Pederzana staken hier met kop en schouders bovenuit. Onder leiding van Francesco Gibellini maakt Tenuta Pederzana Lambrusco’s die tegelijkertijd sappig en hartig zijn. Ze zijn modern zonder de traditie uit het oog te verliezen.

Hiermee is dit knappe wijnhuis onze eerste producent uit de regio Emilia-Romagna. Benieuwd naar het verhaal achter van deze nieuwe aanwinst? Lees hier dan alles over Tenuta Pederzana

Nogmaals proeven? Vraag dan via het contactformulier naar de mogelijkheden!

Lente proeverij Paxxx Amsterdam
Her-opening van de Horeca