Her-opening van de Horeca

Beste relatie,

Woensdag komt er eindelijk een eind aan de zoveelste bizarre sluiting van de horeca. Wij weten als geen ander wat de impact van deze sluiting op de hele sector is geweest. Één ding is zeker! Sluitingen zoals we die in de afgelopen 3 jaar hebben gezien mogen nooit meer voorkomen.

Wijnvoorraad

De eerdere Lockdowns leerde ons om wat defensiever te zijn in het importeren van wijn. Het kan dus heel goed zijn dat wij een aantal wijnen die je op de kaart hebt staan, (nog) in kleinere hoeveelheden voorradig hebben.

Gelukkig staan er in Italië pallets vol wijn klaar die deze week nog naar Nederland vervoerd worden.

Wil jij deze week nog de zekerheid dat je wijnkaart compleet is voor de heropening van de horeca, of ben je toe aan een kwartiertje Aynsley.

mail dan naar:

Bestellingen@verkerk-wijnimport.nl

Zorg dat je tijdig je bestelling plaatst, onze vaste leverdagen zijn woensdagen vrijdag. Bestellingen die op leverdagen voor 10.00u binnenkomen worden dezelfde dag nog geleverd.

Prijslijst 2022
De nieuwe prijslijst van 2022 kan via bovenstaande mail opnieuw worden aangevraagd

Succes met alle voorbereidingen deze week!

Verkerk Wijnimport

Grazie Mille
Brief aan onze vrienden in de Horeca